Dieta a potencja. Co jeść przy zaburzeniach wzwodu?

Zaburzenia wzwodu można leczyć wieloma metodami. Poza stosowaniem się do zaleceń specjalisty ważna jest także zdrowa dieta. Co jeść, aby poprawić swoje funkcje seksualne?

Zdrowa dieta to podstawa

Za zaburzenia potencji odpowiedzialne są różne czynniki, w tym także pośrednio jest to dieta. Duża liczba mężczyzn, którzy doświadczają problemów ze wzwodem, ma problemy sercowo-naczyniowe. Te z kolei najczęściej wynikają z nieprawidłowej diety.

Jedzenie dużej ilości czerwonego mięsa zawierającego tłuszcze nasycone, fast-foodów, unikanie owoców i warzyw, picie alkoholu – to czynniki odpowiedzialne za dolegliwości układu krążenia, a tym samym wywołujące zaburzenia potencji.

Również problemy ze wzwodem są objawem cukrzycy typu 2, która jest skutkiem nieprawidłowej diety bogatej w cukry.

Zatem zależność jak dieta a potencja rzeczywiście istnieje i warto pamiętać o tym, że zdrowe menu jest w stanie zmniejszyć ryzyko pojawienia się problemów w sferze seksualnej.

Produkty spożywcze poprawiające potencję

Zdrowa dieta ma duże znaczenie w poprawie potencji u mężczyzn. Warto wybierać produkty spożywcze, które bogate są w składniki jak:

– NNKT – niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, w tym omega-3, omega-6 oraz omega-9 – zawarte w zdrowych tłuszczach, rybach, orzechach, nasionach.
– Witamina D – jej braki mogą powodować zaburzenia potencji i płodności. Produkowana jest przy wystawieniu skóry na słońce.
– Witamina E – określana jest również jako witamina płodności.
– Aminokwasy – L-arginina, glicyna, prolina.
– Składniki mineralne – cynk, selen.

Jeżeli one nie pomogą to warto skorzystać i kupić środki na potencję.

Kwiecień 11th, 2021 by